Ce am de făcut în caz de daună?

Contactez WilsonInsurance.ro trimițând e-mail la adresa suport@wilsoninsurance.ro
Mergi la cel mai apropiat centru de constatări al asiguratorului pentru deschiderea dosarului de daună
Deplasarea la service pentru reparația autovehiculului


Daună RCA

Dacă nu sunt vătămari corporale, mai mult de două autovehicule implicate în eveniment sau pagube la alte bunuri, decât la cele două autovehicule implicate, se completează constatul amiabil de accident de către ambii conducători auto implicați, în caz contrar se apelează număr de telefon unic de urgență 112
Deschidera dosarului ON-Line sau prin CALL Center la asiguratorul vinovatului de eveniment
Programarea pentru constatare
Constatarea avariilor conform programării la data și în locul stabilit împreună cu cel care face evaluarea pagubele
Deplasarea la service cu documentul de intrare în reparative
Reparația
Închiderea dosarului


Daună Locuintă

Contactez WilsonInsurance.ro trimițând e-mail la adresa suport@wilsoninsurance.ro
Deschiderea dosarului ON-Line sau prin CALL Center la asiguratorul poliței de locuință
Programarea pentru constatare
Constatarea daunelor și întocmirea dosarului de daună
Închiderea dosarului
Plata despăgubirii


Daună Casco

 La deschiderea dosarului de daună se solicită urmatoarele documente:
permisul de conducere al persoanei care a condus autovehiculul la data daunei
cartea/buletinul de identitate al persoanei care a condus autovehiculul la data daunei
cartea/buletinul de identitate al propietarului autovehiculului ( dacă acesta este diferit de șofer, și este persoană fizică)
certificatul de înmatriculare al vehiculului și polița CASCO
autorizația de reparație în original în cazul avariilor cu autor necunoscut, procesul-verbal de constatare a pagubei eliberat de organele de politie în cazul furturilor parțiale, constatare amiabilă de accident, de la caz la caz actele în original și cheia/cheile în caz de furt al autovehiculului
copie asigurare RCA (sau după caz Cartea Verde în cazul în care autovehiculul celalalt este înmatriculat in străinătate) a mașinii conduse de șoferul vinovat de producerea accidentului
copie după permisul de conducere al șoferului vinovat, respectiv cartea de identitate și certificatul de înmatriculare a mașinii răspunzătoare de eveniment, dacă aceasta nu are asigurare RCA validă la data producerii accidentului
în cazul autovehiculelor aparținând persoanelor juridice, inclusiv societăți de leasing, este necesar o împuternicire din partea deținatoarei autovehiculului
documentele fiscale (în original) care dovedesc reparația autovehiculului, precum facturi, chitanțe, deviz de reparații, cele de tractare a autovehicului, etc…, asta dacă reparația nu s-a facut în regim de decontare directă cu service-ul partener


Important!

   În caz de furt se vor alerta autoritățile în termen de maxim 24 h de la momentul constatării evenimentului, și în maxim 48 h societatea de asigurare, emitentă a contractului de asigurare.