• Contactez WilsonInsurance.ro trimițând e-mail la adresa
suport@wilsoninsurance.ro
• Mergi la cel mai apropiat centru de constatări al asiguratorului pentru deschiderea
dosarului de
daună
• Deplasarea la service pentru reparația autovehiculului
• Dacă nu sunt vătămari corporale, mai mult de două autovehicule implicate în eveniment sau
pagube
la alte bunuri,
decât la cele două autovehicule implicate, se completează constatul amiabil de accident de către ambii
conducători auto
implicați, în caz contrar se apelează număr de telefon unic de urgență 112
• Deschidera dosarului ON-Line sau prin CALL Center la asiguratorul vinovatului de
eveniment
• Programarea pentru constatare
• Constatarea avariilor conform programării la data și în locul stabilit împreună cu cel care
face
evaluarea pagubele
• Deplasarea la service cu documentul de intrare în reparative
• Reparația
• Închiderea dosarului
• Contactez WilsonInsurance.ro trimițând e-mail la adresa
suport@wilsoninsurance.ro
• Deschiderea dosarului ON-Line sau prin CALL Center la asiguratorul poliței de locuință
• Programarea pentru constatare
• Constatarea daunelor și întocmirea dosarului de daună
• Închiderea dosarului
• Plata despăgubirii
La deschiderea dosarului de daună se solicită urmatoarele documente:
• permisul de conducere al persoanei care a condus autovehiculul la data daunei
• cartea/buletinul de identitate al persoanei care a condus autovehiculul la data daunei
• cartea/buletinul de identitate al propietarului autovehiculului ( dacă acesta este diferit
de
șofer, și este persoană fizică)
• certificatul de înmatriculare al vehiculului și polița CASCO
• autorizația de reparație în original în cazul avariilor cu autor necunoscut, procesul-verbal
de constatare a pagubei eliberat de organele de politie în cazul furturilor parțiale, constatare amiabilă de
accident, de la caz la caz actele în original și cheia/cheile în caz de furt al autovehiculului
• copie asigurare RCA (sau după caz Cartea Verde în cazul în care autovehiculul celalalt este
înmatriculat in
străinătate) a mașinii conduse de șoferul vinovat de producerea accidentului
• copie după permisul de conducere al șoferului vinovat, respectiv cartea de identitate și
certificatul de
înmatriculare a mașinii răspunzătoare de eveniment, dacă aceasta nu are asigurare RCA validă la data producerii
accidentului
• în cazul autovehiculelor aparținând persoanelor juridice, inclusiv societăți de leasing,
este
necesar o
împuternicire din partea deținatoarei autovehiculului
• documentele fiscale (în original) care dovedesc reparația autovehiculului, precum facturi,
chitanțe, deviz de
reparații, cele de tractare a autovehicului, etc…, asta dacă reparația nu s-a facut în regim de decontare
directă cu service-ul partener
În caz de furt se vor alerta autoritățile în termen de maxim 24 h de la momentul constatării evenimentului, și în maxim 48 h societatea de asigurare, emitentă a contractului de asigurare.